Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
facebook
instagram
gplus
blog
BUSINESS
na stronę

Stroje do pracy biurowej i spotkania biznesowe

Kolekcja damska Business

Stroje do pracy biurowej, na spotkania biznesowe, a także rozmowy kwalifikacyjne są bardzo istotne. Świadczą o profesjonalizmie i szacunku do drugiej osoby, a niekiedy nawet i dojrzałości.

Styl odpowiedniego stroju do pracy – nie tylko biurowej – określa tzw. dress code, czy...

Stroje do pracy biurowej i spotkania biznesowe

Kolekcja damska Business

Stroje do pracy biurowej, na spotkania biznesowe, a także rozmowy kwalifikacyjne są bardzo istotne. Świadczą o profesjonalizmie i szacunku do drugiej osoby, a niekiedy nawet i dojrzałości.

Styl odpowiedniego stroju do pracy – nie tylko biurowej – określa tzw. dress code, czyli zbiór zasad obowiązujących w danej firmie. Nawet, jeśli oficjalnie dress code nie został wprowadzony w Twoim miejscu pracy, nie oznacza to, że masz całkowitą swobodę w komponowaniu stylizacji.

Twój strój powinien być zawsze schludny, czysty i stonowany – pod względem kolorów oraz charakteru odzieży. Unikaj zbyt krótkich spódniczek, sukienek i szortów, mocno wydekoltowanych bluzek, odsłoniętych ramion i pleców. Optymalna długość biznesowej, eleganckiej spódnicy i sukienki to maksymalnie 5 cm nad kolanami i 5 cm poniżej kolan.

Dress for success!

Wraz z prowadzaniem dress codu przez coraz większą ilość firm, powstało wiele kolekcji damskich i męskich, w których znajdują się ubrania dopasowane do najważniejszych zasad. Dlatego też powstała kolekcja Business od marki Metafora. Zadbaliśmy o to, by proponowane tu sukienki biznesowe, bluzki, spodnie, spódnice i damskie żakiety były nie tylko eleganckie i stonowane, ale także komfortowe i kobiece w wyważony sposób.

Dzięki propozycjom stroju do pracy biurowej od Metafory, zawsze będziesz wyglądać odpowiednio do sytuacji, a przy tym nie zginiesz w tłumie nudnych i nijakich stylizacji. Wykażesz się profesjonalizmem, kiedy zamiast krzykliwym ubiorem przykujesz uwagę rozmówcy swoją osobowością i tym, co masz do powiedzenia.

Więcej